promrzlá Píseň motýlí (fotomatiné)

Možná trochu o květnu, možná trochu o písni, možná trochu o teple a možná třeba taky ne. Fotomatiné.

 

Nezvyklý je mráz 

zde na jihu

a v tomto období roku ...

 

 

 

 

Dnes ráno, zcela nepřipraven,

jsem holými dlaněmi

musel roztápět námrazu

na zamrzlých oknech auta.

Když jsem se potom ohlédl,

viděl jsem svoje stopy

ležet v stříbrné jinovatce 

napříč přes celou louku.

 

 

Chvěl jsem se zimou.

Ale uvnitř mne

se smála teplá radost.

Byla celá duchem daleko pryč,

doma v Čechách a v dětství . ..

 

 

 

 

 

 

Úryvek z básně Ranní Mráz, Josef Tomáš, Vzpomínka na domov 2009.

Autor: Alexandra Synac | středa 13.5.2015 8:13 | karma článku: 19,38 | přečteno: 393x
  • Další články autora

Alexandra Synac

Putování s dinosaury

24.10.2021 v 22:42 | Karma: 8,96

Alexandra Synac

Šeptání vln

18.9.2021 v 13:16 | Karma: 12,24