Alexandra Synac VIP

srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/

Alexandra Synac

Všechno nejlepší k prvním 60 dnům

Všechno nejlepší k 60 dnům v lockdown. A pevný nervy na mnoho, mnoho, MNOHO dalších. Hlavně to pořádně oslavit. Fiesta must go on. Já vím, šedesát dní nic není, i když nám to připadá jako věčnost.

25.8.2021 v 13:08 | Karma: 12,08 | Přečteno: 389x | Diskuse| Ona

Alexandra Synac

Děcka jedny nevděčný!

“Dvacet stupňů? Já do takový zimy nejdu.” To prohlásil v sobotu můj syn, když jsem celý rodině naočkovala sobotní výlet do přírody.

15.8.2021 v 9:37 | Karma: 22,27 | Přečteno: 710x | Diskuse| Cestování

Alexandra Synac

Oblíkl bych si třeba halenku s kraječkama, kdyby ...

„Pro mě za mě si obleču třeba halenku s volánkama a kraječkama, hlavně že se s tím nemusím půl hodiny žehlit!“, prohlásil onehdy můj manžel, když si na poslední chvíli balil svůj týdenní kufr.

1.8.2013 v 12:27 | Karma: 26,94 | Přečteno: 4660x | Diskuse| Ostatní