Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

captain cook

30. 11. 2011 3:36
rozely nam chodi zobat merunky

v nasi zahrade kolem vanoc

0 0
možnosti
M

motylek_02

30. 11. 2011 0:18
ti jsou naaadherni

jen technicka: jak vkladate fotky, kdyz jim mate povicero v jednom setu? Priprava v jinem programu? Vetsinou vidam vlozene jednotlive fotografie :-) A cim fotite?

0 0
možnosti
HDP

Hijo de Puta

13. 11. 2011 12:36
Austrálie je pro mnohé z nás známá jako království papoušků.

...a já bloud si myslel, že je to Amazonie...:-P

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

14. 11. 2011 7:56
Re: Austrálie je pro mnohé z nás známá jako království papoušků.

Tak jsem bloud asi já. Přestože já ty statistiky a moudra ve všemožných široce přístupných průvodcích nepíšu. A otevřete si jakýkoliv o Austrálii, a podívejte se co vám tam řeknou. Podle nich ovšem zdaleka největší počet papoušků pochází původem právě z Austrálie a přilehlé Oceánie a až potom z Jižní Ameriky.

Přestože se vyskytují na všech tropických a subtropických kontinentech, zdaleka nejvíc druhů papoušků a kakadů - 350 druhů - se nacházejí v Austrálii. Ale máte pravdu v Amazonii jich je podle knížek taky hodně, pravděpodobně proto, že se oba kontinenty kdysi tvořily prakontinent Gondwana, kde se papoušci původně vyvinuly. Ale to píšou v mým Rough Guide, takže asi jim je lepší nevěřit a příště se zeptám vás.

Došlo mi už pri vaší první návštěvě, že se vám fotky nelíbí, ale díky že jste se na tu hrůzu přišel podívat ještě jednou. :-)

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

9. 11. 2011 20:41
Musím se

smát :-), myslím tím touhu po kritice. Fotky opravdu nejsou příliš kvalitní, ale jsou docela zajímavé, i povídání, je vidět, že Vám to jde od srdce :-). Nejvíce se mi líbí detaily ptáků. Jinak ptáčky miluju, dost mě překvapuje, že v Austrálii také zobají  slunečnici. Každou zimu mi jí sýkorky a jiní divocí ptáčkové sezobají několik metráků, je to nádhera je pozorovat :-).

0 0
možnosti
HDP

Hijo de Puta

8. 11. 2011 22:31
Pří zmenšování fotek je nutné doostřit...

:-P

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

8. 11. 2011 20:47
V každém případě velice zajímavé téma

R^ Pěkný fotosoubor, určitě je to oživení. Fascinují mne zářivé barvy papoušků. Ovšem, krásné by bylo fotit je ve volné přírodě.

Líbí se mi záběry v detailu, "studie opeření", zejména poslední dvě fotky. Budu se těšit na Vaše další fotoblogy.

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

8. 11. 2011 23:02
Re: V každém případě velice zajímavé téma

to je focené ve volné přírodě. okolo vás kilometry a kilometry hlubokých lesů. to že je tam udělané parkoviště s lavičkama a stolečkama pro nás, za to nemůžu. jinak ve volné přírodě se vám je podaří vyfotit jen velmi ztěžka, protože vždy sedí velmi vysoko v 60m eukalyptech a takový zoom mají jenom profíci. takových fotek mám spoustu, ale nestojí za nic. ta druhá fotka ptáků na krmítku je focená na ulici před někoho domem, jak se tam večer slítávají papoušci na večeři a pak spánek v stromech na zahradě.

1 0
možnosti
L

lumin-oil

8. 11. 2011 14:58
to

je nadhera

0 0
možnosti
F

forEdd28.1

8. 11. 2011 12:49
hm

to musis byt nadhera v prirode v Australii kdyz je tam tolik papousku...  raj pro fotografy ptacku... Preji hezke leto a hezky den ...   R^

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

8. 11. 2011 13:12
Re: hm

A to je vse?zadna konstruktivni kritika? To je to tak hrozne to moje foceni? A ja se hlavne kvuli vam tak snazila,asi je cas to foceni zabalit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/