Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tichy potůček

7. 1. 2012 12:40
přeplácaný fotoblog

:-/ ke konci už jsem se ani nesnažil vnímat jednotlivé fotky, dneska nee

2 0
možnosti

Baby_Blues

8. 1. 2012 4:36
Re: přeplácaný fotoblog

já vím, to mě mrzí, měla jsem to rozdělit do dvou tak jak i AAP navrhovala. Příště.

0 0
možnosti

captain cook

7. 1. 2012 1:29
prima fotky

Vzdycky rikam, ze na fotografovani kdekoliv je nejlepsi svetit fotak navstevnikovi nebo nedavno pristehovale osobe, protoze vypatraji zakouti a uhly, ktere dlouholetym rezidentum uniknou.

0 0
možnosti

Baby_Blues

7. 1. 2012 1:46
Re: prima fotky

to je snad prirozene lidske, ze driv nebo pozdeji vsechno zevsedni. Ja jsem pritom si uzila studovat pritom historii o imigraci a osidlovani a specifickych mistech dulezitych v historii Australie ... tak to bylo fakt prima. Snad nemam nejakou faktualni chybu v textu, jestli jo, tak se omlouvam.

0 0
možnosti

Petr Pce

6. 1. 2012 18:44
Líbí a moc (a čím dál tím víc :-))

Moc hezké fotky i texty. Zas další místo, kam bych se někdy rád podíval.

 Jen bych poprosil, rozdělte se s námi o trochu sluníčka...:-)

0 0
možnosti

Baby_Blues

7. 1. 2012 1:00
Re: Líbí a moc (a čím dál tím víc :-))

ale jo, klidne. vezmete si treba vsechno. na me je to uz trochu moc.:-)

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

6. 1. 2012 18:09
Senzační fotoblog (a nejenom foto - )

Alexandro, to je paráda! Asi se tam brzy přestěhuju... :-):-):-)

Jak to vidíte se "soutěží" 13. leden platí? Raději bych to ale nenazýval soutěží.

0 0
možnosti

Baby_Blues

7. 1. 2012 1:06
Re: Senzační fotoblog (a nejenom foto - )

diky, ze jste se tim vsichni prokousali. ja vim, ze jich je hodne. mrzi me, ze jsem byla lina to rozdelit do dvou.

s focenim, jasnacka ze plati. teda doufam, ze se nekdo prida. Novorocni inspirace 13.1. poprosila jsem redakci aby to dali do internich zprav pro bloggery kdyz se prihlasujeme, tak snad to tam bude a bude nas mozna i vic. souhlasim, ze to neni soutez. muzeme to nazvat radsi 'dilna' (nemam rada anglicka slova v cestine)? nebo je to taky mimo?

Jeste furt ale nevim jak to pojmu, tak bych potrebovala nejakou ... nejakou .. ajo! inspiraci;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

4. 1. 2012 22:22
Ta fasáda domu u mostu...

...je imho hezký záběr :-) R^

0 0
možnosti

Baby_Blues

5. 1. 2012 8:53
Re: Ta fasáda domu u mostu...

prominte mi mou troufalou neznalost, ale co prosimvas je 'imho' , preklep anebo nejaky novy vyraz? Dik

0 0
možnosti

fcelka maja

4. 1. 2012 17:14
Alexandra se vrací.

Hurá!;-)

0 0
možnosti

tin1

4. 1. 2012 11:41
Prohlédl jsem si Váš blog

A je jednoznačně.... R^

S pozdravem

Tien Tran Tat

0 0
možnosti

Baby_Blues

4. 1. 2012 12:39
Re: Prohlédl jsem si Váš blog

děkuju. vás tu mám myslím poprvní. Dík za návštěvu.:-)

0 0
možnosti

Maestro Petřík Nečasů za mlada

4. 1. 2012 10:57
Melbourne je nádherné město

Mnohokrát jsem do Melbourne jel na několikatýdenní pobyt, abych viděl naživo celý tenisový AO a těsně před začátkem turnaje nebo v přestávkách mezi zápasy (to už moc času není, tedy hlavně ráno) jsme si pokaždé s mou rodinou, jež mě každoročně doprovází, dělali výlety po městě. A mnohé jsem obdivoval!R^ Rád se tam vracím a letos jedu taky!

0 0
možnosti

Baby_Blues

4. 1. 2012 11:03
Re: Melbourne je nádherné město

taky doufám, že se letos na AO ukážu. jenom aby nebyl moc hic.

0 0
možnosti

AndreaAnna

4. 1. 2012 10:52
Pěkné, ale rozdělila bych to do dvou témat

:-)R^

0 0
možnosti

Baby_Blues

4. 1. 2012 11:02
Re: Pěkné, ale rozdělila bych to do dvou témat

že jo. já taky, jenom jsem si říkala, že to by asi bylo moc. ale takhle jsem toho musela nahňaňat strašně moc do jednoho. příště.Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/