Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Durham

15. 2. 2012 16:32
Pěkný článek

Naprosto chápu vaše pocity, byl jsem v UK pracovně 8 měsíců najezdil přes 40 000Km převážně na severu UK. Jen doplním že na ostrově je také velké množství nádherných hradů.Co se týče jídla tak je třeba připomenout neodolatelný Fish and chips, hodně zalít octem a osolit, nádhera.Přeji pěkný den.;-D

0 0
možnosti

Baby_Blues

16. 2. 2012 0:35
Re: Pěkný článek

jojo, chipsy s octem. ÓÓÓ, s jakou nechutí a odporem jsem je při prvním ochutnání před lety vyplyvla. A teď ? už to bez něj nikdy nepůjde. Chipsy s octem jsou ta nejlepší kombinace. Ale hubnout pořád po nich - to už taková nádhera není.

0 0
možnosti

Baby_Blues

10. 2. 2012 1:35
Dodatek

Dodatek k mateřské dovolené, která se nedávno zvýšila ze 6 na 9 měsíců. I nadále záleží na zaměstnavateli. Spousta zaměstnavatelů povolí, aby si matka vzala extra 3 měsíce neplaceného volna, takže se práce po dohodě drží max. na 1rok. Jinak SMP (Statutory Maternity Pay) se vyplácí, pokud na ni máte nárok - prvních 6 týdnů 90% průměrného týdenního platu. Zbývajících 33týdnů bud standardní výši £128.73, nebo 90% průměrného týdenního platu.

Ale opět, jako každý jiný sociální příspěvek je to individuální a může být mezi 5 maminkama 5x jiný.

0 0
možnosti

Tygrrrrrrrrr

10. 2. 2012 11:37
Re: Dodatek k materske

Jelikoz jsem momentalne tehotna s dvojcaty, tak mohu potvrdit, ze materska je 52 tydnu, z nichz 6 tydnu je 90% platu a dalsich 33 tydnu 128.73 GBP (tydne, bez ohledu na pocet deti, tudiz u dvojcat neni dvojnasoba). Zalezi na firme, u nas mi zaplati navic 1 mesic plnou vyplatu. Skolka / jesle pro deti prijdou asi na 750 liber mesicne za jedno, takze si jeste rozmyslim, jestli se mi vyplati jit po tom roce vubec zpet do prace.

Kazdopadne ziju tu uz 12 let a jsem maximalne spokojena.

Clenek je napsany moc hezky, take ja casto odpovidam znamym a kamaradum na stejne otazky. S dovolenim si ulozim a budu na nej davat odkazy. :-)

0 0
možnosti

evicka41

9. 2. 2012 13:22
dotaz

Hezký den přeji, prosím, starám se doma o postižené dítě, a chci se Vás paní pisatelko zeptat, jak mají toto vyřešené ve Velké Británii, ty sociální peníze.., ,.když se to stane nějaké mámě a narodí se jí postižené dítě...U nás je taková situace, že krátí postiženým peníze, oškubali je, co to šlo. Zajímalo by mě, jestli dostává matka taky příspěvek na pečovatelství jako u nás....a celková situace pečovatelů....,když se chcete doma postarat o handicapované dítě...moc bych Vám byla vděčná,kdybyste napsala více řádků o tomto problému...Jinak Váš článek výše byxl velice zajímavý, děkuji Eva.:-)V:-)

0 0
možnosti

Baby_Blues

10. 2. 2012 1:34
Re: dotaz

Paní Evo, určitě se vám ozvu. Vydržte, jenom si potvrzuju informace, abych vám neřekla něco, co už není pravda. Ono se to pořád mění. Ale ještě napíšu. Slibuju.

0 0
možnosti

Londynanka

9. 2. 2012 10:51
Dekuji za vystizny clanek

Mila Alexandro, ziji za kanalem jiz 15 let a jsem tu velmi spokojena. Clanek se mi libi, jelikoz je pravdivy a vystizny. Co mam tady ale nejradsi je to, ze se nechodi na urady.

0 0
možnosti

Baby_Blues

9. 2. 2012 11:24
Re: Dekuji za vystizny clanek

jo, všechno jde ve vlastním čase vyřídit přes internet nebo přes telefon. Nepsala jsem o tom? Asi jsem zase drasticky mazala. Děkuju, já mám ten malý ostrůvek taky moc ráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/