Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SK

slušná kulhánková

2. 6. 2012 0:09
Už lepčí

- teda jako foto ;-).

Jo, a článek taky dobrý. Jednak příjemné osvěžení na zdejší poušti, jednak příjemný pocit, že ještě ne všichni Češi xxx. Že aspoň ti venku jsou lidé :-/

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

2. 6. 2012 3:23
Re: Už lepčí

Vám ty moje fotky nějak leží v žaladku! Kde je vaše? ;-)

...mimochodem děsně by mě zajímalo, proč jste si vybral zrovna takový nick.

0 0
možnosti
TT

žepré

1. 6. 2012 1:45
To stěhování té ledničky mě taky šokovalo,

ale,i když jsem článek nekorigoval, tak na můj první pohled - a že mám ostříží zrak - byl napsané pravopisně hodně dobře. No a ten postřeh o komunitách v dalekých krajích a jejich absenci v krajích blízkých je správný a logický. Kdo by v Londýně zakládal komunitu, když může zajít do české hospody, kde só vždycky návštěvníci z domova, a když mu cesta do rodnýho kraje trvá tři hodiny...

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

1. 6. 2012 4:11
Re: To stěhování té ledničky mě taky šokovalo,

to je fakt! Mnozí se na to v blízké Evropě asi dívají takhle, protože v USA a Kanadě se přece jenom, podle mých zdrojů, krajani stýkají víc a spolky tam jsou podobné. Dík za opravu pravopisu ;-)

2 0
možnosti
TG

Tommy Gun

31. 5. 2012 15:32
Malá otázka?

Co je špatného na australských ledničkách, že se vyplatí stěhovat českou přes půlku zeměkoule?

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

1. 6. 2012 4:09
Re: Malá otázka?

nic, moje lednicka byla ale par mesicu nova, stala hodne penez a v kontejneru bylo misto, tak proc ji nechavat nekde stat?

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/