Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

7. 6. 2012 22:28
Pásmová nemoc?

To je jako jet lag? To jsem ještě neslyšel, znám nanejvýš pásový opar :-)

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

8. 6. 2012 1:46
Re: Pásmová nemoc?

no vidíte, takždý den se dá naučit něco nového ;-)

1 0
možnosti
P

PEP1

7. 6. 2012 19:52
Můj první pásmový skok (děti hrají trochu jinou roli)

Tohle mi připomnělo můj první skok přes oceán. Cesta byla drámo samo o sobě, neptejte se proč. Z provinčního města autobusem do metropole, pak do jiné vlakem, přes noc na letišti, let na palubě s dětmi, jejichž  rodiče nečetli autorčino geniální pojednání, kolega, který se opozdil s vyzvednutím a u něj doma (kde jsem měl přečkat do rána) jeho čtyřletý syn a manželka, která to autorčino pojednání četla. Takže mě drželi při životě bez postele dokud to šlo. Když už to dospělým nešlo, nastoupil syn a nachytal mě na hraní si s ním do aleluja, čímž jsem si jej získal, ale taky jsem po chvíli definitivně zezelenal. Konečně mě tedy pustili do podkroví, já se svalil na matraci na zemi a zemřel. Bezvědomí. Brzo ráno návrat z černé díry (Ívle, od té doby vím jak to u vás vypadá). Nejdřív polovědomí, otevřít oči - a pak jsem zařval a vyletěl hrůzou metr nad matraci a práskl sebou milimetry od propadla schodů.

1 0
možnosti
P

PEP1

7. 6. 2012 20:02
Re: Můj první pásmový skok (děti hrají trochu jinou roli)

Do xichtu mi totiž hleděly mamutí vykulené bulvy nad krvelačnými zuby,

vedle se na mně napřahovala pracka v bílé zakrvavené rukavici a všude kolem další zrůdy a potvory - Hitchcock hadra. Lidi, jak já se vyděsil, tepová frekvence mimo pásmo, adrenalín bůhví kde, nezapomenu na to do smrti (skutečné). 

Vysvětlení bylo prozaické: Kluk si mě oblíbil a chtěl se mi odvděčit za krásný večer. Tak ráno vstal a bez vědomí kohokoliv postupně natahal do pokroví všechny plyšové potvory, co jich měl u sebe v pokojíčku a udělal z nich kolem mého ubohého, duchem nepřítomného těla kompaktní kruh až ohradu. Bulvy a rukavice byl Mickey, trochu zašpiněnej od kečupu, zbytek různí psi, levharti a jiné méně biologicky defiovatelné kreatury. Představte si to vše viděno mozkem fungujícím na 0.001 procenta - a máte peklo jako vyšité, ani se nemusí vykreslovat temnými slovy. :D

1 0
možnosti
C

Camino.

7. 6. 2012 18:51
Temer odborne napsano.

Vetsinou si pri letech na vychod, Azie, Australie vyberu mesice dopredu misto bud u dveri, nebo bulkhead, a tak mam to stesti se dlouhe hodiny pohybovat mezi miminy a batolaty, zatim jen ty nejlepsi zkusenosti, pokud to nejsou deti Indu. R^V

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

8. 6. 2012 1:49
Re: Temer odborne napsano.

a jaké jsou děti Indů, Camino? S tím jsem se nesetkala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/