Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peterudes

27. 9. 2012 22:00
paráda

jedním dechem jsem ten text zhltnul R^

1 0
možnosti

Baby_Blues

28. 9. 2012 2:03
Re: paráda

Díky, to mě těší, ale snad ti nezaskočilo! :-)

0 0
možnosti

Aretta

27. 9. 2012 18:20
Pěkný!!

Hezké záběry, mlha a geometrie vítězí :-)

R^R^

1 0
možnosti

Aretta

27. 9. 2012 18:20
Re: Pěkný!!

Jé a jste v zaujálech! R^

0 0
možnosti

Jan.Veselý

27. 9. 2012 17:15
V Melbourne jsem byl letos,

prakticky na tři týdny, ale město mne moc neuchvátilo. Mrakodrap, přístav, tramvay ve vnitřním městě zdarma, ten jejich fotbalo-rugby-házeno-kopaná, akvárium, Victoria market, jejich parlament - vše bylo zajímavé, ale tak na čtyř-pětidenní pobyt. Ono popisované odbočování je naprosto šílené. A za volantem pro Evropana úplně neznámý tanec před křižovatkou, nevím kde to vzali. V Anglii se tak někde jezdí?

Ale stejně, jak mi i mnoho místních potvrdilo, na Melbourne jsou nejlepší výlety na Phillip Island a úžasný celodenní výlet Grand Ocean Road až k Apoštolům. A kdo má více času, tak i dál po jižním pobřeží.

No a to, co Melbourňáci neradi slyší - na Melbourne je parádní, že low coastem se za 50-80 AUD dostanete za hodinku a kus do Sydney. A tohle město mi připadalo zajímavější. Přechod přes mostní oblouky a koukat z výšky na Operu, tomu se v Melbourne nic nevyrovnalo... ;-)

0 0
možnosti

Baby_Blues

28. 9. 2012 2:02
Re: V Melbourne jsem byl letos,

já si plně uvědomuju, že Sydney pro turisty rozhodně na celé čáře vítězí, ale žít bych tam asi nechtěla. Je to hodně o marketingu a o tom, jak se Sydney prezentuje světu. O Melbourne nikdo nemluví a neví. Všichni prodávají Sydney. Do Melbourne lidi zabrouzdají jenom po cestě na Ocean Road. Jak říkám, taková černá ovce rodiny, ale když tu žijete, tak to pochopíte. Rodák ze Sydney to nepřizná, přece jenom jsou pořád ve "válce", ale Melbourne je opravdu v mnoha směrem neuvěřitelná a k životu mnohem mnohem úžasnější. Na Harbour br. jsem ještě nebyla, ale výhled z Eureky na oceán na jedné straně, na Grampians a Alpy na druhé ... to je fakt bomba. Ale uznávám, že Sydney s Operou má taky něco do sebe.

K tomu Hook turn, to je zdejší světový unikát. Absolutní bomba.:-) Kdo ví, kdo to vymyslel, když v ČR a Evropě to jde bez něho.

Díky za návštěvu.

1 0
možnosti

Michaell

27. 9. 2012 16:49
Myslím,že město Melbourne

musí mít z vašeho blogu radost! Za odhazování nedopalků cigaret můžete být pokutování. Vše, co spláchne z ulic déšt skončí většinou v řece Yarra a později až v zátoce, nebo na okolních plážích. Ostatně, ono je to asi podobné s tím oplachem ulic všude jinde ve městech.

0 0
možnosti

Baby_Blues

28. 9. 2012 2:09
Re: Myslím,že město Melbourne

a vám to vadí, že tu chtějí, aby tu bylo čisto a aby lidi po sobě uklízeli? Už proto, že je všechno splachováno do moře by to tak mělo rozhodně být. Nebo ne? Ještě kdyby pejskaři byli taky tak důslední a nešpinili pláže a chodníky. Ale taky jak kde. Někdy je člověk překvapený, že nikde ani smetíčko, a jindy si řekne, bože, ty lidi jsou ale prasata. Celkově bych ale řekla, že jsou relativně čistotní a poctivě odpadky hážou do košů, nebo si to s sebou odnesou domů. Na pláži, v lesech, v parchích, na odpočívadlech ... když tam není koš, podstatná většina si odpadky odnesou s sebou domů.

2 0
možnosti

Túzokot

27. 9. 2012 16:22
hook

Tak jsem si díky vám našel v googlu co je to hook turn. Z textu jsem to moc nechápal, pomohla až dvě videa na youtube :-). Tak to je fakt neuvěřitelné!

0 0
možnosti

Baby_Blues

28. 9. 2012 2:15
Re: hook

ono to ani nedjde moc pochopit, když to vidíte nebo stojíte na té křížovatce. Člověk si furt říká, vždyť v Evropě jsou šaliny skoro všude, a nikde nic takového nikdo nemusí podnikat. Ale je to zážitek a už proto je toto město v mnohem unikátní. I když jsou to takové malé roztomilé blbiny.

Díky

1 0
možnosti

http://hassan.blog.idnes.cz/

27. 9. 2012 15:54
Karma

Za zajímavý článek.R^

ps. ta super kompozice mrakodrapu a mostu mě dostala!     VH

0 0
možnosti

May West

27. 9. 2012 17:55
Re: Karma

Osobne se mi vice libilo Brisbane, Cairns a Sydney.....spoustu mest jsem minula slapanim z Brisbane do Sydney, ale dluzno rici, ze je to po Kanade druha zeme, kde bych mohla zitR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/