Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P91e86t94r 67Ř67e97h88á25k

13. 6. 2013 6:58

Nevím, jestli kdo nezažil, může pochopit. Až mi při čtení běhal mráz po zádech, při vzpomínce na ty užasné 4 dny na AO. Děkuji moc za článek a za fotky R^

0 0
možnosti
Foto

az diky Vasemu prispevku u mne a taky tomu novemu mejdanu jsem vas pro sebe objevil... a diky za to! super :-) moc se mi to libi!R^

1 0
možnosti

Moc pěkné, asi si tam příští rok taky zajdu. Vezmeš mě s sebou? ;-) Karma! R^

2 0
možnosti

to jsem netušila, že tu bude tolik zájemců ...;-D;-D;-D

1 0
možnosti

ha ha, to je dobry. Chudak pani Albright byt srovnavana se mnou.:-P

Mimochodem, Dano, jaktoze vy mi jeste porad vykate. Sice se teda nezname, ale tak nejak vas v diskuzich strasne rada vidim ...

1 0
možnosti
Foto

Všiml jsem si, že už myslíte v angličtině, je to trošku poznat na slovosledu. Ale článek je prima !R^

1 0
možnosti

Tak to je v pytli. Ale vysvoboďte mě = kde? Co?:-)

1 0
možnosti
Foto

J83a76n 25D30l27o12u97h45ý

30. 1. 2013 11:11

ono to všechno od Vás vypadá a zní poutavě :-)

jako sportovní televizní konzument uznávám, že ten Váš pohled tepe krví víc ;-)

1 0
možnosti

fakt jo? To bude tím, že jsem to psala hodně pozdě večer a děsně se mi už chtělo jít spát. Dobrou.V

1 0
možnosti

Skvelá reportáž. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za reportáž a přidávám karmu jak Melbourne (mimo jiného i  za to, že to vůbec, ale vůbec není o politice!

;)

2 0
možnosti

tak ještě jednou, tentokrát snad správně.

A víte, Vladimíre, že to vůbec, ale vůbec nebylo těžké se té politice vyhnout? :-)

1 0
možnosti

Pěkný, Alexandro! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/