Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výstavba města ... protinožci ... a ty barvy ... nádhera :-))

1 0
možnosti
Foto

V49í58t 63H86a57s63s43a61n

14. 3. 2013 15:04

Alexandro, já věděl, že nezklameš. :-) - Nejvíc se mi líbí plážové série.R^

1 0
možnosti
Foto

Alexandro, já děkuju za úžasné zpracováníR^

1 0
možnosti
Foto

Nádherný pohlazení! Dík.

1 0
možnosti
Foto

J64a50n 51D32l82o81u40h67ý

13. 3. 2013 10:10

uhranulo mě tajemství tisíců hvězd..

2 0
možnosti

není krásné, jak se každému líbí něco úplně jiného? Co příspěvek, to jiný kafe. Díky všem za reakci.:-)

0 0
možnosti

Ó bože, Alexandro... KRÁSNÉ...R^R^R^R^

Dnes mě uchvátily nejen fotky, ale líbil se mi i text. Rostete! R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé :-) Předposlední a poslední asi nejvíc...R^

0 0
možnosti
Foto

V70í68t 27L97i28t94o87š

13. 3. 2013 8:54

Moc hezké, hned ta první mě zaujala. Krásně barevné a čisté fotky.

Téma je fajn, pokusím se opět asi po půl roce zúčastnit ;-D

0 0
možnosti
Foto

Skvělé! Krásná je hned první louže nahoře a pak se mi moc líbí série mořských hladin na okonci. Je v nich vyváženost, klid i vábení dálek R^R^R^

Jsem určitě pro navrhované téma, ale doporučoval bych spíše v znění JARNÍ ABSTRAKCE (Slovo abstrakty mi nesedí, protože abstrakt je jakýsi uzavřený, hotový produkt. Zatímco abstrakce může být jak pojmenování hotové věci, tak probíhajícího procesu, přemýšlení, tvoření, atd.)

1 0
možnosti

žádné jiné návrhy na další matiné nejsou a nikdo jiný než vy, Marku, se nevyjádřil. Tak to asi balíme, ne? ;-(

0 0
možnosti

Super! Mimozemská výstavba se mi líbila nejvíc! A ten poslední snímek je taky jak z jiného světa... R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/