Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

T85o87m 45K42r30a85u20s

27. 4. 2013 21:49

Van Diemen.

;-)

0 0
možnosti
DM

Ó jé, Alexandro, čím dál tím líp!!!R^R^R^

0 0
možnosti
AS

O je, Dano, cim dal tim vic Vam dekuji, za kazdy vas mily prispevek. :-)

0 0
možnosti
Foto

V81í70t 23H15a26s75s97a55n

23. 4. 2013 21:12

Alexandro, opravdu nádherný fotky (nejvíc se mi líběj vodopády) a znovu text, jak z National-Geographic. R^

2 2
možnosti
AS

;-D;-D;-Dto jsem se po ránu příjemně zasmála, Vítku. Díky za tvůj optimismus.

1 0
možnosti
MP

Stihla jste tasmánského čerta, ptakopyska nebo ježuru vyfotografovat? Snímky jsou nádherné. :-)

0 0
možnosti
AS

bohužel mám jenom tu ježuru.  Ony jsou to děsné mršky. Během pár sekund jsou zahrabané a vystrčí jenom bodliny. Čím víc se ji snaží člověk vyďoubat ven, tím hlouběji se zahrabává. Takže to nikam nevede. Jediné řešení je odstoupit, počkat pár minut a ona se pak sama vykutálí a pokračuje v chroupání mravenců ježura je prostě úžasná. Naprosto ji zboˇžnuju. http://alexandrasynac.blog.idnes.cz/c/316689/Uchvatne-unikove-uzasy-australske-zvireny.html

Čerta jsme viděli dvakrát jako černou rozmazanou čmouhu, a pak jak jsem se zminovala jednou na cestě. Ale než jsem vytáhla foťák, byl v čoudu (ta sanatoria, kde se je snaží zachránit samozřejmě nepočítám). I tak mi to stačí. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Skvělé!!! R^R^R^R^R^R^R^

Jen nevím, co je hezčí, fotky, nebo povídání - obojí je krásné a bylo pro mne zážitkem V

0 0
možnosti
AS

a tož jeslti je to takhle vyrovnané, Marku, tak to je dobré znamení. Ještě pořád je tudíž co zlepšovat. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Krása, člověk má sto chutí vyrazit.

2 0
možnosti
AS

Leni, teď na zimu rozhodně ne. Teď je to tam snad pomalu horší než co měl Petr na té Antarktidě.

Ale jinak rozhodně = jedno z nejkrásnějších míst na této planetě, kde jsem doposud byla. Neporovnatelné a nepopsatelně nádherné.

1 0
možnosti
AS

že jo! Děkuju, VladimíreV

0 0
možnosti
AS

jo? Tak to jsem ráda, že potěšilo :-)

0 0
možnosti
Foto

skutečně povedený fotoblog a moc příjemné čtení! R^

2 0
možnosti
AS

od tebe, Petře, si toho moc vážím. Děkuju za návštěvu a už se těším na tvá zajímavá povídání a úcvatné fotky.R^

0 0
možnosti
MB

Krásny fotoblog! Gratulujem! Marián;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/