Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Sašenko, ta volavka je úúúžasná. :-)

0 0
možnosti
AS

hmmm, těch černých tu moc nemáme. Většinou jsou bílo černé. Tuhle jsem snad viděla poprvní. Děkuju

0 0
možnosti
PK

Temné mraky (druhá fotka) a plachetnice jsou super. R^

Ale ty západy... nezlobte se na mě, poněkud tuctové, neobjevné a kýčovité.

0 0
možnosti
AS

No konečně taky nějaká konstruktivní kritika. Uznávám, že by to chtělo nějaké jiné těžiště na ty západový fotky, ale když já tady nic jiného nemám a možnost si narychlo někam večer odjet nemám. A když to člověk vidí z okna, tak si prostě nemůžu pomoct. Moc díky.

0 0
možnosti
Foto

v dnešních dnech by mi stačilo jenom ta možnost chodit... jinak moc pěkné fotky, milá slova a vůbec tak nějak se mi líbí tvé blogy víc a víc ;-)

0 0
možnosti
AS

no, vy to tam v CR asi tedka nemate moc jednoduche. To chce zase nekam vyrazit, Petre. Uz se tesim, kam to bude priste.:-)

2 0
možnosti
MB

Moc hezké! Gratulujem!

0 0
možnosti
Foto

V87í25t 53L88i93t18o58š

19. 6. 2013 11:42

Fotky jsou krásné všechny, ale ať projíždím jak projíždím, tak první se mi prostě zpracováním líbí nejvíc. A plachetnice... BezeslovR^:-)

1 0
možnosti
AS

Jo? Tak to jsem rada, mne se totiz taky moc libi, ale do posledni chvile jsem si nebyla jista, jestli ji tam dat. Tak ted, jsem rada. Diky:-)

0 0
možnosti
Foto

V63í56t 34H58a68s22s90a11n

19. 6. 2013 11:15

Alexandro, paráda!  -Nejvíc se mi líbí 2, 4, 6, 7, 9. 

Musím se přiznat, že mi tvůj fotoblog zlepšil mou nepříliš dobrou dnešní náladu! Karma.R^ VH

0 0
možnosti
AS

a mne tvoje lepsi nalada taky potesila a urcite se mi bude ted lip spat. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/