Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuju, aspoň takhle, když už to tam v tomhle životě nejspíš nestihnu.

A tak si říkám, že ve skutečnosti to třeba takhle krásné není.

;o)

0 0
možnosti
AS

... i vy jeden lichotniku. Zklamu vas, ve skutecnosti je to mnohem hezci. A nevzdavejte to.

0 0
možnosti
Foto

J12a30n 31D66l14o98u14h78ý

19. 7. 2013 18:59

toulat se velkým městem je pro mě potěšením v noci.. ideálně nad ránem.. to mi přijde obzvláště intimní.. nikde nikdo.. ticho.. tajemno.. jen kdybych nebyl tak línej.. takovej vylidněnej a zplundrovanej Detroit panečku.. to by byla výzva Alex ;-)

0 0
možnosti
AS

tak vyrazte jako nezavisly reporter protentokrat vy, Jane?;-)

0 0
možnosti
Foto

V56í89t 39H58a98s41s27a25n

19. 7. 2013 13:58

Alexandro, nádherný noční fotky a hrátky s bokehem!R^

Jestli můžu být zvědavý: Na jak dlouhou expozici jsi je dělala?

ps. V Austrálii vyřiď gratulaci k tomu včerejšímu vítězství - viz. fotky na mým FB. ;-) Vít

0 0
možnosti
AS

Ahoj Vite, omlouvam se, nebyla jsem par dni doma a tak jsem expozici nemohla zkontrolovat. Vetsina jich je na cca 0.3s (nechtela jsem, aby ta svetla a barvy byla uplne rozmazana. Menilo se to strasne rychle), ta s tou travou je na 30s. Jen ty vychody jsou F18 na 2sec. To je to, cos chtel vedet?

Zatim ahoj a pozdrav jsem virtualne vyridila do eteru. :-)

0 0
možnosti
MB

Krásne! Gratulujem!

1 0
možnosti
AS

nevim sice k cemu, ale jsem rada, ze se libi. Krasny zbytek dne a jeste lepsi vikend, Mariane. Tak jako ty vase fotky slovenske krasy, ty moje nepohladi.

0 0
možnosti
AAP

Umíš být nádherně líná, to jen tak neumí :-)

Moc hezké pohledy ;-) přeji krásný zbytek léta.

0 0
možnosti
AS

diky, Andreo. Lina jsem byla natolik, ze jsem na fotky uplne zapomnela a narazila jsem na ne nahodu, kdyz jsem cistila pocitac. Tak jsem si rekla, ze to sem soupnu, aby jim to nebylo lito. 

Tobe taky :-)

0 0
možnosti

PARÁDA ... velká paráda ... HITparáda! ... R^ .-)

0 0
možnosti
AS

joj, tak to potesi ... moc potesi :-)

0 0
možnosti
Foto

Bavilo, Alex...celé bavilo :-)R^

0 0
možnosti
AS

no, tak snad pri tom baveni nezaskocil rohlik ze snidane (si nekam;-)). Jsem rada.

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/