Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A51l79e98n47a 25O88u41z31k17á

24. 9. 2013 13:28

Můj muž mě přesvědčoval o své košili, která se nemusí žehlit - byla stejné značky jako moje firemní, která se taky nemusela žehlit.. ovšem na štítku chybělo info, že po vyprání - jako by krávě z huby vypadla... tak nevím - módní novinka nebo jsem jen žehličkomanka? Já žehlím celkem ráda (ovšem jak kdy a taky je to vidět), poslouchám u toho filmy, protože koukat se na ně fakt nedá... (pak se divím, co už jsem vlastně viděla a neviděla, takže raději sahám po chronicky známých filmech)....  hmm... no.... košile žehlit miluju... :) Líbí se mi, jak z toho zmuchlaného hadérku vykvete ta nááádherná reprezentantivní košulenka :)

0 0
možnosti

Pod to se podepíšu. Sežeňte mi košile, který se nemusí žehlit, ať tu mrchu konečně můžu vyhodit. Teda... myslím žehličku, samozřejmě. ;-D

2 0
možnosti

Jsem si naprosto jistý, že většina obleků, které Hugo Boss vyráběl mezi lety 1940 a 1945 se nežehlila. Zkuste se obrátit na výrobce v čem spočívalo to kouzlo. Ale na druhou stranu, dnes by si asi Váš muž takový oblek do práce ani do společnosti jistě nevzal. Nedávno to prý zkusil britský následník trůnu a sklidil kritiku.

0 0
možnosti

"Světe div se, že tahle technologická materiálová revoluce zdá se, nepřišla ještě do světa pánské módy a vyjma kalhot a sak, nemačkavé materiály jsou pravým ekvivalentem šafránu." O oblecich samozrejme vim a jiz radu let je muz spokojenym zakaznikem.:-)

0 0
možnosti

Já jsem teda divná, já ráda žehlím.... je ideální, když venku prší, v televizi běží film pro pamětníky, nebo v rádiu rozhlasová hra, případně poslouchám salsu ,v troubě se peče bábovka a čerstvě vyžehlené prádlo voní.

1 0
možnosti

Nechcete si mě vzít? :-)

2 0
možnosti

mám tradici - k žehlení vždy stáhnu 2-3 dokumenty o katastrofách a tragédiích, abych si u této otravné aktivity uvědomila, že může být i hůř :-)

5 0
možnosti

J24a56n65a 19P97e44ť13a

1. 8. 2013 17:32

Já už nežehlím nic, ani ty košile, pár těch nežehlících funguje, občas teda vezmu límečky, když už poslouchám, že jako vůl nosí jediný kulaté límečky.. :) Ale stejne, žehlíte se s tím jako...a on pak sedne do auta a je to stejně všechno pryč. Dobře pověsit, dobře složit a nežehlit...tím se řídím a mám najednou tolik času :)

1 0
možnosti

Kupte mu ke kosili sako a zehlete jen to, co z nej vycuhuje. Zmackana zada pod sakem nevadi

1 0
možnosti

Koupil jsem si košile v Dánsku a ty se nemusí žehlit. Jsou opravdu perfektní, byli malinko dražší.

0 0
možnosti
Foto

I31v90a83n 52M82a64r56e98k

1. 8. 2013 16:22

Asi jsem vyjímka, žehlení je moje hobby a tak jako všechno i toto dělám s láskou R^ 8-o V

2 0
možnosti

nejste vyjimka. Mam spoustu kamaradek, jejichz chlap si s laskou zehli sam a bez reci kosile. Proto me ty moje utrapy trosku vzdycky dostanou. 

Manzelka z vas ma jiste radost. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/