Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Poslední mladík...radost-)

0 0
možnosti
Foto

tváře velice zajímavé.:-)

0 0
možnosti

moc dekuju. Vsak to vase cestovani po podkarpatske Rusi bylo taky velmi velmi zajimave. Dostal me hlavne ten snimek z toho vlaku. :-)

0 0
možnosti

Fotografie je něco, jako manželství, partnerství, vztah: "aparát vs. pocit " A u tebe je cítit, že to skvěle funguje. Tak jak má ;-)R^

0 0
možnosti

ale prosimtě ...:-) fakt dík, jste všichni strašně hodní. Ale znám své limity a u focení lidí jich mám fakt hodně.

0 0
možnosti
Foto

V69í32t 95H75a52s96s64a65n

19. 9. 2013 17:18

Alex, super fotky a zase čtivej text, jak z National - Geographic.R^

ps. tady pro tebe něco mám, ale jelikož už to smazali, tak jsem musel použít Way back machine.. :-)

http://web.archive.org/web/20090302080001/http://www.national-geographic.cz/lide-a-kultura/domorodci--v-uniformach-809

0 0
možnosti

diky, Víte, jako moravačka, mám pro kroje velkou slabost:-)

1 0
možnosti
Foto

Poutavé vyprávění i fotky.R^:-)

0 0
možnosti

to jsem ráda, že jsem trochu té nakažlivé atmosféry z ostrovů přenesla i do virtuálního světa. Díky za návštěvu a snad někdy příště zas naviděnou.

0 0
možnosti

Krásny cestovateľský fotoblog. Nádhera!

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký, akorát si opravte rozvyklaný na rozviklaný;-) .

0 0
možnosti

provedu. A díky za návštěvu i korekci :-)

0 0
možnosti
Foto

Marek to napsal za mne :)) R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS