Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

WOW! Jedna fotka hezčí než druhá! (Nebo opačně, tedy druhá hezčí než první?) R^

1 0
možnosti

Dnes dávám karmu s ambivalentním pocitem. Moc pěkné fotky, ale doprovodný komentář mne jako neléčeného čokoholika úplně žene do relapsu...;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

to se moc omlouvam, to jsem nerada. Pomuze to rozchodit?:-)

0 0
možnosti
Foto

mo...že bych se přecpal čokoládou se nedá říct, ale jinak...karma:-)

1 0
možnosti

no, já si sice dovedu představit u čokoládového mlsání nějaké ty mlaskavé, euforické a vášnivé zvuky, ale když říkáte němý, tak němý ...:-)

0 0
možnosti

P57a13v15e74l 48R25y47s

14. 2. 2014 17:06

Paráda. Nádherné jsou všechny. Kdybych ale nutně musel vybrat pouze jednu jedinou fotografii jako "nej", byla by to 2.

Co se týče čokolády, mám rád každou, nejraději ovšem hořkou.

0 0
možnosti

vůbec nemusíte vybírat, jsem ráda, že jste se stavil.

0 0
možnosti
Foto

Nejraději obecně pistáciovou...ale jinak...osmička :) R^

0 0
možnosti
Foto

Taky se připojuji s pochvalou.

Krása, fakt...R^

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, tohle můžu, hned ta první mě dostala a pak další. Výborný nápad a krásné fotky, barevné ladění. A ještě jsem taky závislák na čokoládě- takžeR^

0 0
možnosti

to jsem ráda, holky, že si takhle smlsnete a ještě je to kaloricky únosné.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS