Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Válet se v pivu. To by chlapům šlo...  :-)

1 0
možnosti

... a nejen v pivu. My ženský si zase vlepíme na xicht slupky od okurek. Není nad sílu přírody.

0 0
možnosti

:-) bezmasá zelenina R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-DR^ Krásné!

Taky jsem měl zrovna dnes ráno (v neděli třináctého !!!) nádherné Haha. Domluvili jsme se s paní, že si uděláme sváteční vídeňskou kávu. Když jsem mel šlehačku hotovou, chtěl jsem ze strojku vyndat šlehací metlu, ale místo tlačítka na její vysunutí jsem zmáčkl plný chod. Půlka kuchyně byla ohozená. Jen škoda, že mne to nenapadlo nafotit ;-D

1 0
možnosti

to si dovedu představit. U nás to vypadá stejně, když vaří děti. Což je celkem často. ALe zase má to tu výhodu, že je furt vygruntováno.

0 0
možnosti

Zajímavé fotky, ale chybí mi tam ti kluci. R^8-o

0 0
možnosti

Tím nemyslím lego-figurky, ale vaši živí synové ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/