Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

5204 mne zlomila a kliknul jsem na karmu :))

Pravdou je, že bych kliknul i díky mnoha následujícím :)

0 0
možnosti
Foto

Krásný! Odklikla jsem vam to zase dvakrat!! :)

0 0
možnosti
AS

kdepak ... ja diky za navstevu :-)

0 0
možnosti
Foto

Buš je kouzelná. Třetí specielně. R^

0 0
možnosti
AS

dekuju, vyridim az tam zas pujdu.

0 0
možnosti

.

Vstoupil jsem do buše

netuše

že v tom porostu

mám lyru na chvostu.

. a navíc se mi moc líbí "anebo takhle" třetí fotka .-)

1 0
možnosti
AS

och ... dojal jsi mne, anebo takhle, jsem rada, ze ses stavil a po ranu si zarymoval. Vzpomnela jsem si na tu scenku Simka a Grossmanna jak ... onehdy jsem po ranu, tocil klikou la-novky, kdyz jsem pred tim po-snidal, trochu teple zemle. A vdali me zdravila, svymi vetvy jasan, vzdycky takhle po ranu, s prirodou si rvu. A jupiiii jupiii jupiijou ...

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/