Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné, Alex ... mám moc rád Tvoje fotky .-)

0 0
možnosti
AS

vždyť já ty tvoje taky. :-)

0 0
možnosti
JR

J65a45r83a 90R81a78n77k

14. 8. 2014 0:04

R^Alexandro, ten mesic je teleskopem? Mam podobnou, ale diky velkemu teleskopu, dokonce i Saturn:-)

0 0
možnosti
AS

tak Saturn bych nepoznala.:-P i kdybych ho měla vyfocený. Ano, je to teleskopem.

Dík, za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

:-)no a teď v tom mám zmatek:-)

1 0
možnosti
AS

...škovyvoči, tak to jsem nechtěla. Reklamace, jo? Na to jsou ale odbory a formuláře. :-)

0 0
možnosti
AS

děkuju. Tentokrát se fotomatiné povedlo spoustě lidem. :-)

0 0
možnosti
Foto

V30í71t 94H18a37s73s42a10n

13. 8. 2014 15:08

Alex, nádherný fotky, karma! R^

0 0
možnosti
AS

a kdy ty přijdeš se svou troškou do mlýna?

0 0
možnosti
EVM

Kdo umí, ten umí...potěšilo R^:-)

1 0
možnosti
AS

děkuju, mě zase těší zájem čtenářů i blogerů o fotomatiné. Nejlepší je, když mezi nás přijde někdo nový.:-)

0 0
možnosti
AS

dík, vaření ze vzduchu mám nejradši :-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/