Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, až mi přechází zrak z těch podivuhodností přírody.

Třeba "upside-down flower", to je úžas.

0 0
možnosti
Foto

Alex, nadherny fotky! ;-)

0 0
možnosti

úžasné fotografie, motýlková vede ;-)R^

0 0
možnosti

Nádherné!!! R^ I s pavoučkem a motýlem. R^:-) Bravo!!! R^

0 0
možnosti

Dekuju, tolik chvaly si snad ani nezaslouzim. Jsem rada, ze jste se stavila.

0 0
možnosti

Zdravím, tak tohle se mi moc líbilo.

0 0
možnosti

Jsem rada, tohle se libi zase me. :-)

0 0
možnosti
Foto

moc příjemný blog R^ pavoučí květina a motýl samozřejmě... ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^kliknu a jsem na druhém konci světa....už to nebude tak dlouho trvat co kliknu a budu tam fakticky.:-)

0 0
možnosti

a prijedete na kole nebo na motorce?

Jinak diky za navstevu.

0 0
možnosti
Foto

Moc ráda jsem se krásně prošla u protinožců.

0 0
možnosti

Musím vám říct, že vám celkem závidím. Co já se při tomhle natrajdala ... ale ne ... já vlastně moc ráda trajdám. A nejen pro vaše potěšení. 

Děkuju za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Sašo, krásně se Vám to tam probouzí. Díky za jarní procházku ;-) P.S. Grevillea je nádherná!

0 0
možnosti

děkuju. Ono to zase brzo usne. Zima a jaro je nejlepší.

0 0
možnosti
Foto

J12a40n 12D79l81o28u13h85ý

24. 9. 2014 10:06

mouchy nad koláčem teď maj pro mě úplně jinou perspektivu :-) člověk nepřestává žasnout nad tou květenou a už jsem jen čekal, že podáš důkaz o existenci Trifidů ;-) Alex R^

1 0
možnosti

Trifidi budou možná příště.

Díky za návštěvu a zase se stav.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/