Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Celkem pěkné fotky, ale ta první a pátá to je skvost. Kompozice a atmosféra na jedničku s hvězdičkou.

0 0
možnosti
KT

Myslela jsem sedmou, špatně jsem počítala.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji velice a vesele poskakuji nabita slunečnou energií! Samozřejmě očekávám letenky a pozvání, abych si ověřila, jestli to není fotomontáž, že áno;-)

Alex, ze kterého stromu si fotila tu první, prosím tě?

0 0
možnosti
AS

No, s těma letenkama si to ještě rozmyslím. ;-)

Jinak ta první fotka je z Vanuatu, focená z takového toho pidiletadýlka, co přistává na vodě.

0 0
možnosti
Foto

Díky za sluníčko.

0078 je pozoruhodně vnitřně symetrická R^

0 0
možnosti
AS

Není zač, rádo se stalo, máme ho tu nadbytek.

Jsem ráda, že se líbilo, taky mám tu fotku ráda. Ta je ještě z Melbourne, vyštrachala jsem ji jenom pro vás, Jane, v archívu. :-)

1 0
možnosti
LB

Myslela jsem si,ze tuto větu nikdy nevyřknu, ale CHCI ZASE LÉTO :-) posílam karmu :-)

1 0
možnosti
AS

Člověk je stejně divná nátura, když je zima, chce léto; když je léto, chce zimu ... ;-D

Díky za karmu a já posílám trochu toho sluníčka, když je ten první letní den.

1 0
možnosti
Foto

V58í80t 71H77a39s57s72a15n

30. 11. 2014 20:29

Alex, nádhernej fotoblog ve kterym se mi líběj snad úplně všechny fotky. Jasná karma.R^

1 0
možnosti
AS

jojoj, děkuju. Za chválu, karmu i šíření. ;-)

0 0
možnosti
JM

Juj, to je krása! Všechna fota, ale ti velbloudi - stín na písku; nádhera!

0 0
možnosti
AS

Překvapivě, i velbloudi opravdu patří do Austrálie, běhá jich tady divoce několik tisíc. Přivezli je sem opravdu velmi chytří kolonizátoři, protože doufali, že s nima překročí snáž kontinent. Když se jim to nedařilo, milé velbloudy vypustili tam, kde byli a hotovo. Teď se je snaží nákladně chytat a trávit a zabíjet, protože ničí habitat a nemají tu co dělat, že.:-/

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, aspoň něco co mě zahřálo v tom našem zdejším nevlídném čase R^

0 0
možnosti
AS

No tak to je ale přesně to, v co jsem aspoň maličko doufala. Po vánocích toho tepla a sluníčka může být trošku víc. Děkuju za návštěvu i palec

:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten cyklista na pláži R^ A mně už nic nezahřeje, to je smutný fakt ...

1 0
možnosti
AS

ále, ále, ... ani pěkná zrzka? ;-)

2 0
možnosti
Foto

...když chybí slunce, je třeba ho hledat... Krásné fotky, každá má svoje slunce ;-), díkyR^

0 0
možnosti
AS
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/