Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné snímečky, které zahřejí v té naší neziměR^

0 0
možnosti

Krásné snímky z exotického a posvátného místa R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Už ta první je dokonalost sama (a to jsem ještě netušil co bude následovat)

trojitý odpíchnutý palec R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Některé věci v životě jsou tak obrovitánsky zajímavé, že je nelze zachytit pár záznamy, záběry. Člověk v nich pořád má co nacházet. Ty Vaše obrázky jsou každý jiný, žádný stejný a nejde jen o barvy... Někteří starší lidé jsou tak obrovitánsky zajímaví, že se s nimi zas´a zas´ráda setkávám a ač měli život obyčejný, mají v sobě tisíc barev, úhlů pohledu na úplně obyčejné věci. Často mi pak jsou zajímavějšími objekty, než moderní stavby na celé zeměkouli. Řekla bych, že lidé a příroda v sobě skrývají nekonečné možnosti..., nejsou ohraničeni danými parametry. Tak to vidím já, ... coby odraz Vašich záběrů (reflexe). DěkujiR^:-)

1 0
možnosti

Moc díky za krásnou a milou návštěvu. Se starými lidmi máte pravdu. Také to tak cítím. A s Uluru to bylo přesně tak. Má okolo sebe takovej nějakej neviditelnej magnet. Je cítít, jak je starý a kolik energie v sobě za ty tisíciletí má. Na chvíli jsem se ho dotkla, zavřela oči a těch pár sekund mi připadalo, jako celá staletí. Neuvěřitelné.

Ještě jednou díky.

1 0
možnosti
Foto

R^posílám karmu...snad cestou nikde nezabloudí.:-)

1 0
možnosti

Nezabloudila. A já posílám velké díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Úžasný blog, skvělé fotografie R^R^R^ R^R^R^R^

1 0
možnosti

Děkuju, pane Fotografe za podporu. Já vás ale zklamu v sobotním fotomatiné. Nic nemám. Já už si ani nepamatuju, jak sníh vypadá.;-(

0 0
možnosti
Foto

V36í82t 12H82a25s45s76a97n

11. 2. 2015 13:33

Překrásnej fotoblog, kterej po tak těžkým dni, jakej jsem měl... , působí doslova jako terapie na moji duši. Karma.R^ a Karma.R^                                               Vít

0 0
možnosti

Alexandro, asi se tam nikdy nedostanu, ale díky Vám, jako bych tam už byla, děkuju!:-)

1 0
možnosti

Nikdy neříkejte nikdy. :-) Nikdy nevíte, co mají ti nahoře pro vás přichystáno za dveřmi. Honit se za sny je pěkná zábava.

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné fotky. Jednou se tam snad také podívám.

0 0
možnosti

Děkuju. Určitě se podívejte, Austrálie stojí za to. Jen mi je líto, že jsme sem nejeli ještě bez dětí. S dětmi je to přece jenom všechno takové svázanější a spousta dobrodružství se musí oddálit, zkrátit nebo vynechat úplně. Austrálie, podobně jako Kanada nebo jiné odlehlé země, jsou rozhodně lepší si vychutnat pomalým tempem (minimálně 6m, možná rok) a bez dětí. ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS