Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK
Foto

Dovolím si povzdech bez dechu ...sametové...svatební...exotické...neuchopitelné...barva ženy. Díky Vám pro nás viditelné, nádhera:-)R^

0 0
možnosti
AS

...jejda, děkuju, tolik chvály. TO jste mi úplně spravila náladu. Děkuju V:-)

1 0
možnosti

Krásné snímky nafocené s citem a obdivem. Krásná makra R^ ;-)

0 0
možnosti
AS

Plumerie je moje velká láska. Tak jsem ráda, že to jde z těch fotek vidět.V

0 0
možnosti

...pro potěchu oka i ducha ;-)R^

0 0
možnosti

:-)Váš první pokus fotit lesky a odlesky nemohl dopadnout lépe!R^R^R^

0 0
možnosti
AS

Moc vám děkuju a přeju krásný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie.

Vaše současná profilová fotka se mi také moc líbí. Kdybyste na ní měl ploutve, tak byste mohla úpěšně konkurovat známé soše v Kodani.

1 0
možnosti
Foto

V61í94t 65H67a39s87s30a11n

13. 3. 2015 14:16

Alex, nádherný makra, karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, mám technický dotaz...podle jakých kritérií se vybírají příspěvky  Fotomatiné do souhrného blogu na Blog info? Všechny tam nevidím.

0 0
možnosti
AS

Přišla jsem k počítači až teď. Musím se podívat o jakém blogu mluvíte. Myslím, že redakce tam automaticky dává všechny zveřejněné blogy ve vymezeném čase. Pokud ale ještě někdo zveřejní blog po aktivaci souhrnného blogu, je to samozřejmě obtížnější zahrnout tam i ty pozdní. Jelikož se jmenujeme "matiné" už z názvu vypovídá, že se jedná o ranní akci.

Ale jak říkám, nevím, které blogy jsou anebo nejsou v souhrnném infoblogu. Jdu se podívat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda velká... A čím víc abstrahujete, tím víc se mi to líbí. Ty dvě modré někde uprostřed sestavy blogu... R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
AS

No, na ty vaše to nemá, ale děkuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/