Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sašenko, ty umíš tak krásně pohladit a naladit. Díky tobě se podívám do míst, která asi nikdy neuvidím. Jsem ráda, že mě tam vodíš právě ty :-)

P.S. děkuji za příběh s konvičkou R^

0 0
možnosti
Foto

R^..a to jsem zrovna chtěl příští týden navštívit Vietnam...no už nemusím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý blog jako celek, super VIP,

ale i tak mě nejvíce berou ty čajové krajiny

0 0
možnosti

Jojo, těch se člověk nenabaží. Stejně omamující jako vinohrady, nebo rýžové, levandulové nebo tulipánové pole anebo zasněžené kopečky hor anebo topol v poli v ranní mlze anebo kaplička na kopečku anebo ...

0 0
možnosti
Foto

J63a23n14a 77M53a82j43o50v68á

13. 6. 2015 12:30

A to jsem ráda, že jste nás vzala na takový výlet :-). :-)R^

0 0
možnosti

Když mě furt nic a nic napadnout, tak jsem nakonec z bídy zašmátrala v archívu. Moc se omlouvam a děkuju, že se vám chtělo v sobotu na takovou štreku. :-)

0 0
možnosti

Nádhera to byla ve skutečnosti, bohužel fotky nějak se mi nedaří od toho nového systému správně nahrávat. Ale snad ten pocit z toho vyšel. Když ne, tak si udělejte čaj sama doma a vyjde to nastejno. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezke a zajimave:-)

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu a přeju hezký zbytek víkendu.

1 0
možnosti

Čaj mám rád.

0 0
možnosti

Já moc ne, ale tohle jsem si užila. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Díky moc za hezké fotky a velmi zajímavé povídání k šálku čaje.:-)

0 0
možnosti

Tak to jsem moc ráda. Díky a hezký zbytek soboty :-)

0 0
možnosti

Díky za palce a přeju příjemné chození po horách. Už se těším na váš další blog. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS