Diskuse

Fotomatiňácký západy na východě (fotomatiné)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moc se mi to líbilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Někteří lidé dokáží najít cestu, se kterou naprosto souzní. Září jako slunce. Zdravím Vás k protinožcům, sviťte , prosím, dál:-)R^. Dík za Vaše „barevně teplé“ fotografie.

0 0
možnosti

Děkuji, to je krásné přání. Nebudete se zlobit, když  vám ho reflektuju zpět k vám? Ať jsme na to svícení dvě. :-)

0 0
možnosti

J62a25r80a 51R94a41n75k

13. 8. 2015 21:10

BajecneR^

Vrsek mostu v San Francisku jsem take nikdy nevidela....stale mlha:-)

0 0
možnosti

Ráno tam bývají chvilkové záblesky. Ale jinak furt ... mlha přede mnou, mlha za mnou.

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkné fotky a ta  první ...ráda zkoumám;-):-)

1 0
možnosti

Já děkuju za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

J77a73n82a 54M53a47j62o31v17á

13. 8. 2015 19:28

Jste neskutečně nadaná, hravá a šikovná. Díky.

(A k tomu chytrá a půvabná - nebezpečná kombinace R^)

1 0
možnosti

Paní Majová, díky za zkouknutí i za chválu, kterou předstírám, že jsem nečetla, a někdy se u nás na fotomatiné taky zase stavte. V

0 0
možnosti

Nádhera! Gratuluji! To potěší!

0 0
možnosti

všechny jsou úžasné, ale ta poslední - jste nádherná ženská ;-):-)R^

1 0
možnosti

;-D;-D;-D vy ste dobrá, Mirko. To je z toho horka, že?

0 0
možnosti
Foto

Všechny jsou nádherné, ale ta poslední ta je prostě úžasnáR^

1 0
možnosti

A tu jsem zrovna chtěla vymazat.

1 0
možnosti
Foto

Krása! :-)R^

(a ten perex nemá chybu ;-D)

3 0
možnosti
Foto

R^ Hned ta první...a poslední :)

1 0
možnosti

Díky. Taky mám ráda tu první. Trochu jsem si kýčovitě pohrála, něco, co bych jinak nedělala. Ale pro fotomatiné se to hodí. ;-)

1 0
možnosti