Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera, loni jsem se s ním také konečně potěšila V Kde to prosím je?

0 0
možnosti

To jsem ráda, že potěšilo. Všechny záběry jsou tady ze Sydney, máme tu to štěstí, že každých pár metrů, je jiná pláž a každá je jinak hezká. Neokouká se to ani po letech. ;-D

0 0
možnosti
Foto

aaaach.... snad se k moři letos podívám, moře je úplně nejvíc nejlepší... Vám dík za krásné fotkyR^V

0 0
možnosti

je úplně nejvíc, taky ho můžu.V

0 0
možnosti
Foto

Alespoň mohu snít, že jsem na tak krásných místech.. V

0 0
možnosti

Děkuji za návštěvu, paní Soňo.

0 0
možnosti

A kde máš omluvenku? Dost dlouho jsi totiž chyběla!-))

1 0
možnosti
Foto

Asi před dvěma dny jsem na Vás myslela. A nemohla jsem si vybavit Vaše jméno, jen ta paní z Moravy, z Austrálie, co tvrdila, že neumí plavat. A přitom-doplula až k protinožcům. Zdravííím, a v létě Vám na přelomu července-srpna zamávám ze Sněžky, snad to bude vidět. Díky za nádherné fotkyR^

1 0
možnosti

Dobrý večer, paní Olčo. Tak už mám taky zprovozněnou diskuzi a můžu komentovat.

Nemohla jsem si přát krásnější první komentář po tak dlouhé absenci. Moc vás zdravím a těším se na Sněžku. R^

1 0
možnosti
Foto

Nádherná místa, pěkné fotografie. R^:-)

2 0
možnosti

Díky za návštěvu a palec :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS