Fotopovídání

Alexandra Synac

Když buš kvete v zimě

Australská zima je asi mým nejoblíbenějším obdobím. Teploty jsou snesitelné, takže se dá chodit ven na pořádný tůry, všude je okolo spousta zvířat, v noci je neuvěřitelně čistá obloha se zářící Mléčnou dráhou tak, že háže stín ...

18.7.2021 v 13:32 | Karma článku: 18.70 | Přečteno: 285 | Diskuse

Alexandra Synac

Fotomatiňácký západy na východě (fotomatiné)

Zadajte alespoň 84 znaků, teď už jen 63, 59, 55, 21, 47, 43, 39, 35, 31, 29, 23, 19, 15, 11, 7, 4, 1.

13.8.2015 v 8:13 | Karma článku: 21.50 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Alexandra Synac

Dobré ráno ...

Svítaj svítaj svítáníčko, svítaj svítaj svítáníčko, chystaj milá snídáníčko. Svítaj svítaj svítáníčko, svítaj svítaj svítáníčko, chystaj milá snídáníčko.

3.7.2015 v 6:06 | Karma článku: 17.54 | Přečteno: 417 | Diskuse

Alexandra Synac

promrzlá Píseň motýlí (fotomatiné)

Možná trochu o květnu, možná trochu o písni, možná trochu o teple a možná třeba taky ne. Fotomatiné.

13.5.2015 v 8:13 | Karma článku: 19.18 | Přečteno: 393 | Diskuse

Alexandra Synac

Lesky a odlesky skoro jarního fotomatiné

S koncem léta nám tu trošku prší. Napadla mě teda taková klasická hříčka, kterou jsem viděla v božské dokonalosti u řady skvělých fotografů. A jak dopadl můj první pokus vodních lesků a odlesků?

13.3.2015 v 7:13 | Karma článku: 21.81 | Přečteno: 454 | Diskuse

Alexandra Synac

Když chybí slunce: obrazem

Když chybí slunce a dušičce je ouvej, není nad to vydat se jinam, kde ho je dost. A někdy není ani třeba vylézat z pyžama. Jako třeba dnes. Snad se trošku ohřejete.

30.11.2014 v 7:23 | Karma článku: 29.03 | Přečteno: 3514 | Diskuse

Alexandra Synac

Tam za tou duhou ... (barevné fotomatiné)

Tam, tam, tam za tou duhouza modrou horou a snad ještě dál.Tam, tam, tam za tou duhoutam žije ten o němž sen se mi zdál.

13.10.2014 v 8:13 | Karma článku: 23.33 | Přečteno: 666 | Diskuse

Alexandra Synac

V září i moře září (fototmatiné)

Září, září, na léto jde stáří ... tak nějak to zpívá pan Svěrák v jedné ze svých písniček. No, jak kde. Tady u nás rozhodně naopak léto teprve nabírá na síle .... ostatně, posuďte sami, jak tady září září.

13.9.2014 v 9:09 | Karma článku: 24.29 | Přečteno: 773 | Diskuse

Alexandra Synac

Jak to doopravdy bylo se Zlatovláskou (fotomatiné)

To, že pohádky jsou plné nesmyslů, ví dnes už každé malé dítě. V klidných dobách dávno minulých, kdy nás netrápila politická korektnost a virtuální intra netová studnice informací neexistovala, se tomu ani nejde divit. V tom, co Cimrman začal, zdejší detektivní kancelář na vyšetřování pohádkových nesmyslů, hrdě pokračuje. Jen proto můžeme s železnou jistotou uvést řadu nesrovnalostí na pravou míru.

13.8.2014 v 7:09 | Karma článku: 23.86 | Přečteno: 782 | Diskuse

Alexandra Synac

Pohádka o Dlouhém, Širokém a Bystrozrakém pod vodou (Fotomatiné)

Hledání, zdolávání a nacházení té správné cesty na pevnině není pro Dlouhého, Širokého ani Bystrozrakého žádnou překážkou. Chcete ale vědět, jak to vypadá, když se ti tři hrdinové dají na hledání zakleté princezny pod vodou?

13.7.2014 v 8:26 | Karma článku: 19.75 | Přečteno: 680 | Diskuse

Alexandra Synac

Dubnové fotomatiné. A v neděli! Ha ha ...

Nevím, jak u vás, ale u nás se občas dějí věci. Fakt! Hlavně teda když se nikdo nedívá.

13.4.2014 v 7:58 | Karma článku: 22.38 | Přečteno: 498 | Diskuse

Alexandra Synac

Čárování ne čarování (březnové fotomatiné)

Také vám nevycházejí plány? Mně občas a tentokrát mi to zase nevyšlo. Ono se řekne čára. S tou to máte jednoduché. Jenže! Přestože jsou čáry všude okolo nás, není čára, jako čára. A já původně chtěla čarovat s čárami takovými těmi světelnými... No nic. Nakonec jsem se spokojila s čárami krátkými, jindy dlouhými, rovnými nebo křivými či zahnutými, někdy dokonce přerušovanými a krásně barevnými.

13.3.2014 v 8:31 | Karma článku: 21.24 | Přečteno: 519 | Diskuse

Alexandra Synac

Čokoláda, Valentýn a já

Bílá, tmavá, mléčná, karamelová, pistáciová nebo kávová. Když jsem na tom jóóó bídně, dopřeju si i bílou s křupavým kokosem, kterou namáčím do vychladlé kávy. No jo, jak už medvídek Pů dobře věděl: Láda, láda, čokoláda; tu má každá bába ráda. Láda láda, čokoláda; lepší je než marmeláda láda.

14.2.2014 v 7:33 | Karma článku: 23.10 | Přečteno: 1766 | Diskuse

Alexandra Synac

Růžový stůl pro holky; a možná nejen pro ně (fotomatiné)

Stihla jsem to? Ještě, že jsme tu v Austrálii trochu napřed. Jinak bych letošní fotomatiné opět prošvihla.

13.1.2014 v 8:19 | Karma článku: 19.06 | Přečteno: 846 | Diskuse

Alexandra Synac

Okenní etudy v modrém (fotomatiné)

... modrá! Modrá. To se lehko řekne. Když já ale poslední měsíc převážně prostála doma u okna a v duchu jsem prosila, aby konečně vysvitlo sluníčko a slota venku ustala.

13.11.2013 v 8:15 | Karma článku: 15.45 | Přečteno: 604 | Diskuse

Alexandra Synac

Zvířecí rozcvička do dalších kol fotomatiné

Tak, přátelé, než se pustíme do dalších kol fotomatiné, měli bychom se po menší letní pauze radši pořádně rozcvičíme pro zahřátí a protáhnout si ztuhlé klouby. Takže hezky všichni ...

13.10.2013 v 8:06 | Karma článku: 19.16 | Přečteno: 694 | Diskuse

Alexandra Synac

Doma je stejně nejkrásněji ...

Jak říkal Vaškův tatínek aspirující na polepšovnu, každý si myslí, že tam kde se narodil, je nejkrásněji. I v mém připadě je tohle pravda.

29.9.2013 v 9:19 | Karma článku: 28.31 | Přečteno: 1257 | Diskuse

Alexandra Synac

Světla velkoměsta

Jsou sny, které se splní ať už úplnou náhodou nebo pilnou prací. Pak jsou sny, které se nesplní nikdy. A pak se občas přihodí něco, co člověka ani ve snu nenapadlo.

19.7.2013 v 7:19 | Karma článku: 21.76 | Přečteno: 1604 | Diskuse

Alexandra Synac

... umět tak chodit po vodě

"Představ si, včera jsem došel až na konec oceánu", zaujatě povídá ve školce můj syn své nejlepší kamarádce a aspirující manželce. Ta něžně položí svou ručičku přes jeho ramena a uznale konstatuje: "ty jsi tak statečný!" Poté ho letmo políbí na tvář a přitom ho lehce v obličeji polechtá vlásky ze svých roztomilých culíků. "Jo, to já jsem," nonšalatně pokyvuje hlavou synek a jde se houpat.

19.6.2013 v 8:28 | Karma článku: 25.75 | Přečteno: 1496 | Diskuse

Alexandra Synac

Svět za zrcadlem (fotomatiné)

Za zrcadlem jsem nejdřív nenašla vůbec nic. Jen tmu, prach a pavučiny. Pak jsem si ale řekla, že to není možné a podívala jsem se ještě jednou. Co jsem našla? Jako Alenka v říši divů jsem spadla do světa nejdřív jen plného krásných barev a stínů ...

13.3.2013 v 8:06 | Karma článku: 17.95 | Přečteno: 530 | Diskuse
VIP
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2482

srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/