Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný je celý blog, fotky i skvěle napsaný text. S krásně znějícím jazykem. R^R^R^R^R^R^R^

Poslední fotka jako tečka, gestikulující mladík s veselým výrazem tváře, je moc fajnová.

3 0
možnosti
TS

Hezký! Nejvíc se mi líbí ten chlapeček ve STOP tričku s ladícím STOP výrazem ve tvářičce :-)R^

1 0
možnosti
AS

jojo, ten na mě hleděl jak na zjevevení. Já jsem asi trošku byla jinde než jsem měla a tam asi moc turistů, bilých, nechodi. Nevím. Moc si mnou nebyl jistý. Ale maminka fotku povolila, to zas jo. Bylo to napozovane. Dokonce si malej pak z batohu něco vybral. Mně se nejvíc líbí ten černý blonďáček. Ten byl hvězda, takovej blonďatej Michael Jackson v Pacifiku. Fotit se chtěl,sám si o to dokonce řekl. Honila jsem ho po vesnici snad 20min. Hrál si se mnou na schovku a vždycky než jsem stačila stisknout spoušť tak frnk ...

:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/