Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Krása, Alexandra! Gratulujem!

0 0
možnosti
Foto

J31a12n 32D76l48o84u74h81ý

29. 9. 2013 10:04

mám rád ten pocit, když v dáli poprvé na cestě uvidím Ještěd.. pak se vyhoupnu přes tzv. Paceřák a najednou jsem v úplně jiným světě.. ve světě vzpomínek a dětství.. zašimrá mě na zátylku a já vím, že jsem doma.. určitě to znáte taky ;-)

3 0
možnosti
AS

přesně tak to je, Jane. To zašimrání a taková ta knedla v krku je fajn, že? Ten čas se tam tak nějak zastavil. 

Nejhorší je to pak ale opouštět, to se nesmím otáčet. Jenom jet, jet, jet co nejrychleji ... a doufat, že ten čas tam zůstane opravdu zastaven, než se vrátím zase příště.

0 0
možnosti
AO

Alexandro, moc hezké.. :) A moc hezké to "doma"... :)Taky to tady " u nás na severu cítím"...... :)R^

2 0
možnosti
AS

věřím, že to tak má snad každý.

Díky za nedělní návštěvu. Pěkný zbytek svátečního víkendu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/