Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já teda valentýn bojkotuju, ale na tuhle čokoládu bys mě asi dostala :-)

1 0
možnosti
AS

nejsi sama. Ten můj mi normálně nosí každý pátek kytku nebo čokoládu, nebo obojí, a děsně se omlouval, že tento pátek nic nedostanu. Ze zásady, chápeš. Prý až v pondělí. :-/

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Australanko! ;-) hezké čokoládové fotopsaní...

0 0
možnosti
AS

Ahoj Pražáku.  Dík. ;-)

0 0
možnosti
MB

Krása. Ta dvojka ma dostala, Alex ;-D

0 0
možnosti
Foto

To se nedělá, takhle po ránu. Celý den budu slintat a myslet jen na jedno (pochopitelně nejlépe 75% hořkou s chilli nebo nějakou tou mandlí, či oříškem). Večer by k tomu bodla jedna nebo více sklenek dobrého červeného. Auuuú.;-)

0 0
možnosti
AS

tak tak, jsem ráda, že nejsem sama.;-D

0 0
možnosti
DM

R^Krásné a chutné pokušení ;-)

0 0
možnosti
AS

nechte si chutnat i na té opravdové.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherná, přímo svůdná exotika! R^:-)R^:-)R^

Káva a čokoláda jsou "bylinkami" na nichž lze ujíždět naprosto legálně ;-D

0 0
možnosti
AS

no jasně, vždyť je to zelenina. A jelikož se snažím žít zdravě, dopřávám několikrát denně. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/