Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J48a26r40a 87R34a62n25k

3. 5. 2014 7:16

Na zacatku jsem tapala....a mela jsem skutecne strach, Tvuj  absolutni optimismus...kam se ztratil? Uf, jak se mi uleviloR^V Zaslouzene prazdniny!!

0 0
možnosti
AS

;-Dto jsem teda fakt nechtela

0 0
možnosti
AS

tak od panu, si toho vazim obzvlast. Diky moc a preji krasny vikend

0 0
možnosti
Foto

Nestrašte! Já se na to těším, ačkoliv sama cítím, že to tak jednoduché asi nebude. Hezký blog!

0 0
možnosti
AS

ale bude, určitě si to nakonec s odstupem času špičkově užijete. Navíc, vy přece jenom musíte mít aspon malinkou praxi od babiček a víkendů u rodiny a tak. 

Díky za návštěvu, ráda vás čtu :-).

1 0
možnosti

jedenáct dní už by na mě taky bylo moc..;-)

0 0
možnosti
AS

to jsem ráda, že nejsem sama. :-)

0 0
možnosti
Foto

Neopustila, pouze se ujistila, že bez nich nemůžete existovat:-). Hezky a čtivě napsáno aR^.V

2 0
možnosti
AS

věřte, že to v mojí hlavě tak původně vypadalo. Až časem jsem si to rozmyslela a royhodla se vrátit ;-).

Navíc, celou dobu v letadle, při potápění a na každé tůře atp. jsem si říkala, co když se mi teď něco stane a už se nikdy nevrátím. 

Hlava na nás hraje hrůzné scénáře.

1 0
možnosti
DP

Jeden z nejlepsich clanku, jake jsem cetla! A jak trefne, presne chapu ;-)  KARMA R^

5 0
možnosti
AS

děkuju pěkně. Já jsem se tady připravovala na ohnivou diskusi a po ránu mě tu čeká tak milé překvapení.

Děkuju všem :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/