Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

Pekne a opravdu zahralo. V sobotu jsme meli 38 stupnu, v nedeli uz jenom 20, pondeli ma byt zase o neco teplejsi, tak uvidim, az se probudim.

0 0
možnosti
DT

To jsou krásné fotky! :-) A já pořád, kam se sluníčko odstěhovalo. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ díky za ohřátí, dnes bylo pěkně mokro a vlezlo. hezké fotky:-)

0 0
možnosti
AS

A já zase díky za návštěvu. Nevím proč, ale na pár dní bych s váma měnila. Ach ta věčná lidská nespokojenost. ;-)

0 0
možnosti
PK

Trochu mi to zlepšilo náladu a vše co mi zlepší náladu je skvělé.:-)

0 0
možnosti

..depku máme nyní, při tom vleklém zachmuřeném počasí, asi všichni :-( Díky za zahřátí ;-)R^

0 0
možnosti
AS

Není zač, rádo se stalo. Mě zase děti otravují, proč nemůžeme jít lyžovat a stavět sněhuláky. Na pláž už se nikomu nechce. :-P

0 0
možnosti
MV

Krasny! Vratil jsem se před týdnem z tepla a asi chcipnu zimou.... Bud si zvyknu, nebo zas frnknu.

0 0
možnosti
AS

Díky za návštěvu. My takhle o vánocích taky prcháme pravidelně, kde je trochu snesitelněji. I letos potáhneme na sever, tam to snad nebude tak hrozné. Příští rok mám v plánu Antarktidu, tam je sice taky léto, ale se sněhem. :-)

0 0
možnosti
JR

Velice hezké obrázky. Ale neí tam příliš teplo. Když je v Česku 30 a více tak nevyjdu ven. Teplotu mezi 24-29 stupúni považuji úmorné a nepříjemné teplo. Pro mě by tak těch 15 - 22 stupňů

0 0
možnosti
JR

Psáno rychle, omlouvám se za překlepy

0 0
možnosti
PM

Fotečky krásné ale ted se moji známí přestěhovali do Irska od vás právě kvůli klimatu.

Já to v ČR beru tak jak to je.Je zimno tak si to vychutnám,je teplo beru ho se vším všudy.Ale trvalo mi hodně dlouho než jsem na to přišel.

A přeju Vám příjemné prožití Vánočních svátků v klidu,pohodě se svýma nejbližšíma.

0 0
možnosti
AS

Já se těm vašim známým vůbec nedivím.

Děkuju a také přeju krásné svátky vám i rodině.:-)

0 0
možnosti
ZS

R^Fotky jsou moc pěkné, díky za zprostředkování výletu do míst, na která se asi jen tak nedostanu.;-)

Na rozdíl od ostatních diskutérů níže mně až tak počasí u nás nevadí... alespoń vyvětrám zimní hadérky.;-)

0 0
možnosti
AS

Tak to má být. Jojo, kde je mojí péřovce konec. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Léto, panebože, ať už je zpátky;-(. Jinak - ty dvě věci, co o nich píšete na konci, se mi taky už dlouho nedaří zahnat.R^:-)

0 0
možnosti
AS

To jsem ráda, že na ty poslendí dvě věci nejsem sama. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/