Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a28n 73D22l65o96u73h62ý

5. 3. 2015 13:46

v houštinách temna Krušných hor chata jak na kuří nožce a v ní obřice Stáňa.. jala se mi vyhotovit zvláštnost místní.. do dnes děkuju paní štěstěně, že jsem přežil.. tolika má vzpomínka po přečtení Tvého hororu R^

a pad čarou.. cestopisec tady tu a tam je.. ale světoběžník je jen jeden a to jsi Ty Alex.. takže.. hybaj s Tebou na bednu ;-)

0 0
možnosti
AS

jóóó Stáňa, kdo by ji neznal. ;-D;-D;-D Třeba byly příbuzné. 

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Takhle má vypadat cestopis;-) A já tomu rozumím, jednou jsem taky psala o cestě na kávu, to jsem tenkrát jela tramvají na I.P. Pavlova... no divoký příběh, co ti budu vyprávět!

1 0
možnosti
AS

naopak = vyprávěj. Hlavně, že to bylo šalinou, ehm tramvají, a ne autem. To my Moraváci v Praze prý moc neumíme. ;-)

0 0
možnosti
FS

Parádní cestopis. Kavu jsem vždy toužil okusit, ale mám to do Pacifiku trochu z ruky. Tak alespoň takhle. :-) R^

0 0
možnosti
AS

Jsem rada, že jsem mohla zprostředkovat aspoň takhle. 

Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

proč ta fotka nešla vzít? ani ty kastrůlky?

0 0
možnosti
AS

Naprosto šílená tma. Na to zkrátka jeden blesk a moje schopnosti nestačily. Taky mi to je líto. Nehledě na to, aspoň jsem si to mohla víc užít, protože s foťákem v ruce bych se cítila, že je zneužívám. Takhle jsem se cítila být opravdovým hostem. Volný ruce dělají zázraky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Další skvělý cestopisec...opravdový R^

1 0
možnosti
AS

Všichni jsme opravdoví :-)

2 0
možnosti
Foto

Ja mam cimdal vetsi chut se tam,kde se chodi havou vzhuru nohama, podivat. :-)

0 0
možnosti
AS

Tak to máme stejné, já si chci zase odskočit tam k vám. Provedeš mě po Valencii a okolí? R^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS