Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alexandro, je to nádhera... :-)R^

0 0
možnosti
AS

Moc děkuju, světluško, ale vy jste se nám nějak z fotomatiné vytratila. :-(

0 0
možnosti
AS
Foto

Půvabné, hraničící s beztížností. R^

1 0
možnosti
AS

Cože vy to děláte za povolání? U Michala Velký třesk, u mě beztížnost ..., že vy se znáte s Buzzem?

2 0
možnosti

Od první jsem se málem neodlepil .-) R^

0 0
možnosti
AS

Ale to je jenom voda, voda nelepí. I když o průhledném kanagonu (nebo jako se to jmenovalo) jsem taky uvažovala. Ale nesehnala jsem ho tu. 

Dík za palec:-)

0 0
možnosti
AS

Děkuju, byla to paráda experimentovat. Ještě je co pilovat, ale byla to sranda.

1 0
možnosti
Foto

Některý ten minimalismus...ach R^

0 0
možnosti
AS

Tady nevzdychej, to se dělávalo dřív (u AAP).

Ne vážně, díky. Jak se visí odrazu na obrazu? Jsou s mečem kámoši?

2 0
možnosti
Foto

R^Pokus se zdařil, moc hezké:-)

0 0
možnosti
AS

To jsem ráda, že se líbí. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/