Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, může to být pravda, Alexandro. Jestli ovšem je takový vzorek reprezentativní. Na ty, kteří se ve světě neopírají o berličky sourodáků na Facebooku, holt sledováním diskuse na Fb těžko narazíme. 

;o)

Pozorováním truhlíků s muškáty (byť dlouhodobým a bedlivým) by amatérský mykolog tahle nutně dospěl k závěru, že žádné houby nerostou.

2 0
možnosti

:-P Mrzí mě to, ale nemám sílu, o tomhle diskutovat. Svůj postoj jsem už níž vysvětlila. Je to můj názor, za kterým si stojím, i když vím, že to svět nezmění a mladí si stejně budou dál dělat, co chtějí. Akceptuji, že je svět jiný, ale ani nepředstírám, že to tak není. Asi to bude tím, že mám dospívající děti, které jsou tomu světu dnes a denně vystaveny. Krásný nefalšovaně podzimní den. :-)

0 0
možnosti

Z diskusí na facebooku bych nevyvozoval tak široké závěry a nezobecňoval bych tolik. To, že se lidem v zahraničí tu a tam stýská a že cítí potřebu to sdílet alespoň s virtuálními "přáteli" na facebooku, je přirozené a myslím, že to tak dělají všichni, nejen čeští Honzové. Je to věc spíše generační než národnostní. Neznamená to ale automaticky, že ti mladí nemají v reálu jiné přátelé, nebo že nemají snahu poznat zemi, v které žijí, a nebo že jsou tak naivní, že si myslí, že v nové zemi bude vše stejné jako doma v Česku..Vy v zahraničí žijete déle, a tak vám možná některé jejich postřehy, stížnosti atd. příjdou banální a směšné, ale pro ně je to často první takováto zkušenost, kterou musí nějak zpracovat. Nedělal bych z toho žádnou tragédii. Nakonec, do zahraničí člověk nejezdí výhradně jen za poznáním cizých krajů, ale také, jak naznačujete, za poznáním sebe sama, a já bych ještě dodal: za poznáním své vlastní země, protože některé věci (ať dobré či špatné) jsou patrné až z odstupu zkušenosti života daleko za kopečky.. Mě osobně vždy vadili jiné věci. Nejvíc asi to, když Češi žijící v Anglii (nebo kdekoliv jinde) vyjadřují své pohrdání imigranty z jiných částí světa. To mi vždy přišlo arogantní a pokrytecké.

3 0
možnosti

Z letmého a heslovitého přečtení textu očividně není zřejmé, že oním Honzou mám na mysli mladé 18-24leté studenty, kteří vyrážejí studovat, brigádu, přividělat si a poznat kousek světa = inu Honzu. Právě tato věková skupina žije na sociálních sítích a řeší tam naprosto všechno. Nemluvím o emigrantech, co žijí v nové zemi třeba přes 20let, či rodiny s dětmi atp.

Není to jen česká záležitost, kdybych psala anglicky, jsem přesvědčená, že těchto pět bodů, je naprosto globálně univerzálních. Ovšem zas a zas je to jenom můj názor. Vyjímky samozřejmě existují.

Za tento můj nedostatek - tedy napsani textu, který není o tom, o čem se na první rychlý pohled zdá - se velmi omlouvám. Příště napravím a všem děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti

Moc děkuji, že jste si dala práci to přečíst a pochopit, o co mi šlo. 

Jinak se omlouvám za pozdní reakci. Nějak jsem zapomněla sem zajít na diskuzi, tak se k tomu dostávám až tedˇ. 

Hezký první podzimní den. :-)

0 0
možnosti

Hmm, já teda nevím, ale také skočíte po hlavě do vody, o které předem nic nevíte? To poslední, co bych dnešní mládeži vyčítal, je, že se snaží o destinaci, kam se chystají, zjistit co nejvíce informací. I tak na ně ještě bude čekat spousta nečekaných situací a překvapení. Třeba i takové, že realita je úplně jiná, než co psali na fejzbůčku :-)

3 1
možnosti

No jo, no, když se přečtou první dva paragrafy, no ...

I vám přeji moc pěkný den a díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS