Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SAK

slusna a kulhankova

17. 3. 2012 2:33
Tak jsem po letech

opet na navsteve, a helemese, nova fotka. Nevim, nevim, chcete odstrasit potencialni ctenare?

0 0
možnosti
G

Gwendolyn!

17. 3. 2012 2:48
Re: Tak jsem po letech

Po letech? Nepripadate si trosku trapne, falesna kulhankova? Alexandra bloguje teprve od srpna, takze ji tezko muzete navstevovat po letech, skutecna Kulhankova dostala ban teprve nedavno a predstirate spatne.

1 0
možnosti
P

PEP1

16. 3. 2012 19:57
Na tom břehu je nás asi víc...

Chodíme spolu/ od kamenů třetihor / ke včera uloupnuté  šišce./ Pohlazeni kusem plaveného dřeva / pokleknem všichni pod souhvězdím Ryb. / Podivíme se tmám. / Přizpůsobíme se výšce. / Opřeni o sloupek na nároží / pod červánky rána najdem krám / kde na život / nebude nikdy sleva. / Mají tam totiž pouze jedno zboží. / Pulzující srdce - všehohyb ...

0 0
možnosti
P

PEP1

16. 3. 2012 20:06
Re: Na tom břehu je nás asi víc...

A komu by se nelíbilo "Pulzující", tak lze dosadit "Neklidné" :)

0 0
možnosti
G

Gwendolyn!

16. 3. 2012 5:03
Nekdy nespim, protoze jsem moc unavena,

jindy nespim, protoze nejsem unavena... kazdopadne vetsinou si jdu cist nebo se podivam na film, nez abych se prevalovala sem a tam a tam a sem:-)

0 0
možnosti
PK

dolch

15. 3. 2012 9:36
Já nemůžu spát jako Marfušenka

která chudinka celý den odpočívala, hřbet neohýbala a pak ji může probudit i když hrášek na zem spadne. Závidím špindírám, co se celý den trmácí a pak tvrdě spí :-)

1 0
možnosti
AS

Baby_Blues

16. 3. 2012 2:45
Re: Já nemůžu spát jako Marfušenka

a co teprve ta zmije jedovatá Nastěnka, co pracuje celý den a celý večer, chalupu vysmejčí, drůběž a dobytek obstará, ponožky uštrikuje, Váňušku obveselí a v noci stejně si svůj spánek pro krásu nevybere ...

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

15. 3. 2012 9:19
K tomu mi stačí...

...kafe před spaním :-)

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

15. 3. 2012 9:11
Hezky.

Já to mám v poslední době spíš jako mdloby, lehnu a spím. Ale někdy mi to v hlavě zrovna před spaním šrotuje moc rychle, takže nespím a přemýšlím. A někdy přijdou běsi. Věřila bys, že se dospělá ženská někdy v noci bojí?

0 0
možnosti
AS

Baby_Blues

16. 3. 2012 0:20
Re: Hezky.

jo jo, šrotování je hrůza a děs.Chtělo by to velký červený knoflík na vypnutí. Chlapi to mají s tou jejich prázdnou krabicí lepší.

Já se taky někdy bojím. Když byla má drahá polovička pryč, tak jsem si prvních pár nocí dokonce brala psa i děti s sebou do postele. Bála jsem se stejně. Musela jsem se dokonce přestat dívat na CSI ;-D. Ted nemám televizi vůbec a je to nejlepší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2572x
srdcem z jižní Moravy; duší v Kanadě; doma ve West Yorkshire; momentálně u protinožců; snící o chaloupce ve Švýcarských Alpách; naivně zamilovaná do krásné Polynésie. Zkrátka na cestě.

https://www.instagram.com/ardna_xella/